Busquem nou Responsable/a Concursos, Office Manager i suport Administració – PROCÉS TANCAT

Despatx d’enginyeria i consultoria en l’àmbit de les instal·lacions, l’energia i els projectes d’innovació, de referència al país i amb seu a Barcelona, cerca amb caràcter immediat nou Responsable de l’àrea de Consursos amb dependència directa del director general de l’empresa. S’incorporarà al departament d’Administració i donarà suport en aquesta àrea transversal.

TAREAS A REALIZAR:

  • Responsable CONCURSOS:
    • Interlocució amb clients i partners per a la preparació dels concursos des de la perspectiva administrativa i econòmica.
    • Recerca de concursos i oportunitats de col·laboració.
    • Redactar, coordinar, preparar, ordenar i catalogar la informació administrativa necessària per als concursos: DEUC, Acords de col·laboració, UTE’s, Avals, etc.
    • Seguiment de CBE’s.
    • Preparació de documents estàndards (organigrames, metodologia, CV…)
  • Suport àrea OFFICE MANAGER:
    • Gestió i operació del despatx.
    • Gestió de proveïdors i compres.
  • Suport àrea ADMINISTRATIVA:
    • Suport en l’àrea de Recursos Humans.
    • Suport en l’àrea Administrativa/Comptable.
    • Suport en l’àrea de gestió i reporting intern (ERP).
    • Tramitació expedients a col·legis professionals, entitats de control…
  • Suport àrea COMERCIAL:
    • Suport en la preparació de documentació comercial.
    • Col·laboració amb l’àrea de Marketing&Comercial.

REQUERIMIENTOS:

  • Formació en Administració/Tasques Administratives d’empresa.
  • Nivell d’experiència: 3 anys en un lloc equivalent en empreses d’enginyeria/arquitectura.
  • Experiència i coneixement en l’ús de plataformes de licitació (eLicita, Pixelware, Vortal, etc.).
  • Experiencia y conocimiento en software de gestión interna: ERP+CRM.
  • Nivel alto en MsOffice: Word, Excel, Power Point.
  • Nivell alt en Adobe Acrobat Pro.
  • Sensibilidad por la calidad formal y el diseño en la presentación y documentación.
  • Idiomes: Català i castellà bilingüe (inclòs gramàtica i ortografia).
  • Inglés nivel alto (oral y escrito imprescindible).

COMPETÈNCIES:

  • Pro-actividad en las tareas a realizar.
  • Capacidad de autogestión de las tareas a realizar.
  • Habilitats de treballar en equip.
  • Persona responsable, dinàmica, comunicativa i amb iniciativa.

SE VALORARÁ:

  • Coneixements en MS Project per a la preparació de planificacions

SOBRE ARCBCN

Somos un estudio de ingeniería referente en el ámbito de las instalaciones complejas que apuesta por la sostenibilidad y la innovación.

Actualmente, el equipo está formado por más de 30 profesionales con amplia experiencia y formación específica en los campos de la ingeniería y la consultoría.

CONDICIONES:

  • El salario se negociará según la experiencia y conocimientos aportados.
  • Jornada completa o mitja jornada.
  • Posibilidad de teletrabajo.
  • Incorporación immediata.

CONTACTO

Los candidatos/as tendrán que enviar una carta de presentación y su CV a: info@arcbcn.cat