Busquem nou Responsable/a Concursos, Office Manager i suport Administració – PROCÉS TANCAT
Despatx d’enginyeria i consultoria en l’àmbit de les instal·lacions, l’energia i els projectes d’innovació, de referència al país i amb seu a Barcelona, cerca amb caràcter immediat nou Responsable de l’àrea de Consursos amb dependència directa del director general de l’empresa. S’incorporarà al departament d’Administració i donarà suport en aquesta àrea transversal.
TAREAS A REALIZAR:
- Responsable CONCURSOS:
- Interlocució amb clients i partners per a la preparació dels concursos des de la perspectiva administrativa i econòmica.
- Recerca de concursos i oportunitats de col·laboració.
- Redactar, coordinar, preparar, ordenar i catalogar la informació administrativa necessària per als concursos: DEUC, Acords de col·laboració, UTE’s, Avals, etc.
- Seguiment de CBE’s.
- Preparació de documents estàndards (organigrames, metodologia, CV…)
- Suport àrea OFFICE MANAGER:
- Gestió i operació del despatx.
- Gestió de proveïdors i compres.
- Suport àrea ADMINISTRATIVA:
- Suport en l’àrea de Recursos Humans.
- Suport en l’àrea Administrativa/Comptable.
- Suport en l’àrea de gestió i reporting intern (ERP).
- Tramitació expedients a col·legis professionals, entitats de control…
- Suport àrea COMERCIAL:
- Suport en la preparació de documentació comercial.
- Col·laboració amb l’àrea de Marketing&Comercial.
REQUERIMIENTOS:
- Formació en Administració/Tasques Administratives d’empresa.
- Nivell d’experiència: 3 anys en un lloc equivalent en empreses d’enginyeria/arquitectura.
- Experiència i coneixement en l’ús de plataformes de licitació (eLicita, Pixelware, Vortal, etc.).
- Experiencia y conocimiento en software de gestión interna: ERP+CRM.
- Nivel alto en MsOffice: Word, Excel, Power Point.
- Nivell alt en Adobe Acrobat Pro.
- Sensibilidad por la calidad formal y el diseño en la presentación y documentación.
- Idiomes: Català i castellà bilingüe (inclòs gramàtica i ortografia).
- Inglés nivel alto (oral y escrito imprescindible).
COMPETÈNCIES:
- Pro-actividad en las tareas a realizar.
- Capacidad de autogestión de las tareas a realizar.
- Habilitats de treballar en equip.
- Persona responsable, dinàmica, comunicativa i amb iniciativa.
SE VALORARÁ:
- Coneixements en MS Project per a la preparació de planificacions
SOBRE ARCBCN
Somos un estudio de ingeniería referente en el ámbito de las instalaciones complejas que apuesta por la sostenibilidad y la innovación.
Actualmente, el equipo está formado por más de 30 profesionales con amplia experiencia y formación específica en los campos de la ingeniería y la consultoría.
CONDICIONES:
- El salario se negociará según la experiencia y conocimientos aportados.
- Jornada completa o mitja jornada.
- Posibilidad de teletrabajo.
- Incorporación immediata.
CONTACTO
Los candidatos/as tendrán que enviar una carta de presentación y su CV a: info@arcbcn.cat