• Consultoria Legal

    Assessorem als nostres clients en el compliment de la normativa, tant per l’obtenció dels permisos i llicències pel funcionament de les activitats de les instal·lacions, com per garantir la seguretat de les persones i la preservació del medi ambient.

    Descarregar la presentació

PDL – Plans Directors Legals

Realització d’un document tècnic on es desenvolupa l’estudi tècnic i econòmic, pla de fases i anàlisi de prioritats de totes les propostes d’actuacions, obres i instal.lacions, derivades de l’auditoria legal per al compliment normatiu i d’aquesta manera regularitzar els permisos d’activitats de l’establiment.

Auditories Legals

Elaboració d’un document d’anàlisi de l’establiment pel compliment de les normatives ambientals (soroll, residus, focus emissors, abocaments…), protecció contra incendis (PCI), accessibilitat i urbanístiques. Desenvolupant la recerca i estudi dels antecedents documentals, portant a terme reunions amb ajuntaments i bombers, assessorant en els tràmits administratius i proposant les solucions més òptimes per resoldre els incompliments normatius.

Llicències d’Activitats

Elaboració i tràmit de projectes tècnics de sol.licitud de llicència d’activitats. Assessorament previ i suport en el procés d’obra, gestionant amb l’entitat ambiental de control o l’administració el tancament dels permisos, incloent el certificat final d’activitats.

Projecte executiu d’adequació legal

Realització de projectes executius, d’obra i d’instal.lacions, per l’adequació legal de l’establiment. Incloent PCI (Protecció contra incendis), accessibilitat i tots els aspectes relacionats amb la normativa ambiental (soroll, residus, focus emissors, abocaments…)

Direcció d‘obra i d’execució dels projectes executius d’adequació legal

Direcció d’obra i d’execució corresponents als projectes executius d’obra i d’instal.lacions, per l’adequació legal de l’establiment. Incloent PCI (Protecció contra incendis), accessibilitat i tots els aspectes relacionats amb la normativa ambiental (soroll, residus, focus emissors, abocaments…)

Gestió, digitalització i seguiment documental legal

Recerca, anàlisi, digitalització i endreçat de tots els antecedents Legals de l’establiment. Seguiment durant la fase d’obres de tota la documentació necessària (certificats, assaigs …) per legalitzar l’activitat.

Llicències d’Obres

Realització dels projectes i tràmits de sol.licitud de llicència d’obres (menors, IIT – informes d’idoneïtat tècnica -, majors…), amb un assessorament previ i suport en el procés d’obra, gestionant amb l’entitat de control i l’administració i redactant del certificat final d’obres.

Legalització d’instal.lacions amb reglamentació específica

Confecció i tramitació de l’expedient per a la inscripció de les instal·lacions tècniques al registre d’instal·lacions industrials de l’administració (Electricitat, Climatització, Aparells a Pressió, Gas, Instal·lacions frigorífiques, Instal·lacions de protecció Contraincendis)

Coordinació de seguretat i salut i control de qualitat en obres d’adequació legal

Realització de totes les atribucions estipulades al R.D. 1627/1997 sobre seguretat i salut a les obres, aprovacions dels plans de seguretat dels industrials contractats i control dels subcontractistes segons Llei PRL (Prevenció de Riscos Laborals). Així com coordinació de les activitats d’obra i anàlisi del procés constructiu per evitar riscos.

Plans d’autoprotecció i la seva implantació

Redacció i homologació del PAU, Formació, Simulacres (de despatx i amb actuants) i manteniment del PAU.

CA