Busquem nou Responsable/a Concursos, Office Manager i suport Administració – PROCÉS TANCAT
Despatx d’enginyeria i consultoria en l’àmbit de les instal·lacions, l’energia i els projectes d’innovació, de referència al país i amb seu a Barcelona, cerca amb caràcter immediat nou Responsable de l’àrea de Consursos amb dependència directa del director general de l’empresa. S’incorporarà al departament d’Administració i donarà suport en aquesta àrea transversal.
TASQUES A REALITZAR:
- Responsable CONCURSOS:
- Interlocució amb clients i partners per a la preparació dels concursos des de la perspectiva administrativa i econòmica.
- Recerca de concursos i oportunitats de col·laboració.
- Redactar, coordinar, preparar, ordenar i catalogar la informació administrativa necessària per als concursos: DEUC, Acords de col·laboració, UTE’s, Avals, etc.
- Seguiment de CBE’s.
- Preparació de documents estàndards (organigrames, metodologia, CV…)
- Suport àrea OFFICE MANAGER:
- Gestió i operació del despatx.
- Gestió de proveïdors i compres.
- Suport àrea ADMINISTRATIVA:
- Suport en l’àrea de Recursos Humans.
- Suport en l’àrea Administrativa/Comptable.
- Suport en l’àrea de gestió i reporting intern (ERP).
- Tramitació expedients a col·legis professionals, entitats de control…
- Suport àrea COMERCIAL:
- Suport en la preparació de documentació comercial.
- Col·laboració amb l’àrea de Marketing&Comercial.
REQUERIMENTS:
- Formació en Administració/Tasques Administratives d’empresa.
- Nivell d’experiència: 3 anys en un lloc equivalent en empreses d’enginyeria/arquitectura.
- Experiència i coneixement en l’ús de plataformes de licitació (eLicita, Pixelware, Vortal, etc.).
- Experiència i coneixement en software de gestió interna: ERP + CRM.
- Nivell alt en MsOffice: Word, Excel, Power Point.
- Nivell alt en Adobe Acrobat Pro.
- Sensibilitat per la qualitat formal i el disseny en la presentació i documentació.
- Idiomes: Català i castellà bilingüe (inclòs gramàtica i ortografia).
- Anglès nivell alt (oral i escrit imprescindible).
COMPETÈNCIES:
- Pro-activitat en les tasques a realitzar.
- Capacitat d’auto-gestió de les tasques a realitzar.
- Habilitats de treballar en equip.
- Persona responsable, dinàmica, comunicativa i amb iniciativa.
ES VALORARÀ:
- Coneixements en MS Project per a la preparació de planificacions
SOBRE ARCBCN
Som un estudi d’enginyeria referent en l’àmbit de les instal·lacions complexes que aposta per la sostenibilitat i la innovació.
Actualment, l’equip està format per més de 30 professionals amb àmplia experiència i formació específica en els camps de l’enginyeria i la consultoria.
CONDICIONS:
- El salari es negociarà segons l’experiència i els coneixements aportats.
- Jornada completa o mitja jornada.
- Possibilitat de teletreball.
- Incorporació immediata.
CONTACTE:
Els candidats/es hauran d’enviar una carta de presentació i el seu CV a: info@arcbcn.cat